Easy DVD Player 4.0.1.1399 پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD و Blu-rEasy DVD Playeray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر MPEG/AVI/ASF/WMV/WMA/MP4/MOV/3GP/MKV/WAV /FLV/RMVB/DTS/AAC/AC3/A52 و ... را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های DVD و Blu-ray را حذف کند .

 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, | 8:5 | نویسنده : حسین صائمی پور |

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 21:36 | نویسنده : حسین صائمی پور |

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.
این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار VLC Media Player:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی كامل از زبان شیرین فارسی
- و ...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, | 15:51 | نویسنده : حسین صائمی پور |

Video Splitter

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری حرفه ای جهت برش دادن فایل ویدیو می باشد. نرم افزاریک ه در این پست از میهن دانلود برای شما اماده کرده ایم نرم افزاری یاده جهت برش دادن و تقسیم آسان فیلم ها می باشد. گاه شما میخواهید فیلم های خود را بصورت کلیپ در اورده و یا قسمتی از فیلم ها را نگه دارید. در این صورت سراغ نرم افزاری های ویرایش فیلم ها میروید. اغلب نرم افزاری های حرفه ای بود و کار با انها زمان بر می باشد ، شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید قسمت های مورد نظر فایل ویدیوئی خود را برش داده و نیز انها را تبدیل نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فمرت های مختلف و رایج ویدیو ، امکان برش و چسباندن فایل های ویدیویی ، قابلیت پیشن نمایش قبل از عملیات ، تبدیل با کیفیت فایل ها و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 23:45 | نویسنده : حسین صائمی پور |
صفحه قبل 1 صفحه بعد